Monday, August 2, 2010

stimbot??



hari ini hari yg memenatkan sgt sgt la..mana tak nyer mak ak de bukak lg satu perniaagan stimbot nama nyer la...keje nie mmg penat sgt la mana tak nyer kene cucuk la benda benda tue sume kan n hari nie pun bole thn rmai org nyer kat kedai mak ak tue sampai kan ak xlarat gyler la n sampai lenguh lenguh bdn ak nie ha...tp alhamdillilah ak bersyukur ngn apa yg dikurniakan oleh DIA..





bese la first day berniaga nie penat sket la cz mcm mcm nk kene setel kan..n byk gk la wit da abs tuk bkk perniaagaan nie maklum la nk wat tempat dia lg ngn brg makanan tue lg mcm mcm la hoi..pape pun mmg penat sgt sgt...




teringat plk time ak ngn zety yana n intan serta membe yg len g makan kat satu tempat nie ha pe ek nama nyer da upe la hehehee... time tue kteorg sume mmg mkn sakan la mane tak nyer satu kepala rm18 hoi pe lg bantai sajo la...hehehe tp mmg berbaloi la sbb nyer kteorg mmg bantai gyler gyler ar n membe ak tue ciap paksa ak abs kan lg cz ak nie ukan jenis yg uke trs makan byk byk ak jenis uke makan sket tp berulang la..huhuu

tue skng berat ak da nek nie..hehehehe..k la pape cte nnt ak terbitkan kan lg kat entry ak nie k huhuuhu..papaai sume...

4 comments:

  1. rinduuuuuuuuuu gilaa :( sgt rinduu rasa nak ulang balik memori makan steambot ramai2 hiks. aaaaaa cik bwk la kami pegi kedai parent acik, btw kenapa cucuk2?kenapa x buat mcm dkt kedai steambot tu, dia letak terus dlm bekas ngee

    ReplyDelete
  2. lisya
    hahaha steambot sememang nyer sedap la

    ReplyDelete
  3. liyana
    mmg rindu gyler yunk...nk sangat cam tue lg la...dapat makan kenyang kenyang sampai i da mmg xlarat da hoi...bole je tp u kene dtg rawang la yunk..hehehhe...

    ReplyDelete