Thursday, March 18, 2010

brapa harga sebenarnyer ..???

 korg suke yg kotak ke tin??

haaaa tetiba plk ak nie wat entry ttg milo ek..nk cte sket la story nie kan..ak nie mmg suke bangat la ngn air milo nie ha...kadang2 org pelik tau x yela ak nie lebih suka kan air milo dlm kotak drpd air milo dlm tin...serius ak katakan air dlm tin tue mmg rs dia len sgt2 ngn air dlm kotak..ak pun xtau la..tp ak mmg dpt tau rs air milo nie...kalu beli kat kedai mamak ala kedai kedai kat tepi jalan tue ak xgemar cz nyer dorg nie byk sangat letak koko nyer sampai kan rs milo nyer tue xrs tau x...da tue manis plk tue xpasal2 kencing manis ak diwat nyer tau x...


ohhhh milo kesukaan ku...

yg aku nk cte n xpuas ati nie sebab nyer ak pelik cam ne la dorg nie ttp kan harga milo nie tau...mmg pelik gyler gyler la...sebelum ak sampai ofis mesti ak beli air milo kotak dl..nk isi perut kosong kan..hehee..bese nyer ak beli kat 7 eleven yela time tue 7e je yg bukak kan..kedai lain jauh lg..dengan senang hati nyer ak beli la air tu ngn harga rm1.90 bg korg mesti mahal kan tp ak da suka ak xkesah drpd beli kat kedai mamak..hhehe jgn marah nyer mamak...


 edisi terhad..skng da xde da..

haaa....milo kan de wat straw edisi terhad kan...bg ak straw nyer bole tahan gk la..heheh wat gigi ak lebih terasa sejuk nyer...mana xnyer setiap penjuru de lobang..hehe membe ak sorg nie mmg xuke sangat2 ngn straw tue..

ak try la usha kat kedai2 len harga milo tue..mmg beza sangat2 tau..kat kedai berhampiran ktm dia jual rm2 kat kedai berhampiran ngn lrt plk lg mahal terlebih rm0.20 sudah..jd nyer rm2.2 kat 7e je la yg ak rs kan murah wat setakat ini tp kalu beli kat kedai runcit atau pasaraya mmg lg murah..tp yg ak pelik nyer la kan harga air dalm tin lebih murah drpd air dlm kotak...pelik ak tau..tin mahal ek?? musykil musykil musykil...


milo tabur oi...terliur daku


ak pun suka ngn air milo tabur nie..lg lg membe ak nie ha..lg la suke bangat oi..hehheh....pape pun milo tetap menjadi pujaan hatiku..heheh...

MINUM MILO ANDA JADI SIHAT DAN KUAT...



10 comments:

  1. gua tak suka milo kotak. rasa dia macam apa je T____________T i suka milo buat sndiri tak manis, tak pekat dan sedappp i likeee

    ReplyDelete
  2. liyana

    ishhh..kamu nie kalu wat milo sendiri da tentu la lebih sedap..hehe...

    ReplyDelete
  3. kalo u pnya milo 3in1 lg best aww

    ReplyDelete
  4. liyana

    hhaha...milo 3 in 1 tue mmg sedap pun oi..tue la bekalan ak kat hostel masa dulu2 kan..hahaaha...yg si zati nescafe oi....

    ReplyDelete
  5. wow..yummylicious tu..yg dlm kotak lg besh kowt..

    ReplyDelete
  6. iedayah

    haaaa da de penyokong nie...mmg dlm kotak lg sedap dr tin...

    ReplyDelete
  7. i suke yg tin tapi i lagi lgi suke dutch lady coklat huhuhu..xsampai 2 minit mesti licin dah.

    ReplyDelete
  8. tin xsedap la..ishh..i pun suka dutch lady choc tp i lebih berminat ngn milo kotak

    ReplyDelete
  9. tak suka jugak dengan straw milo edisi terhad tu, rasa air macam berterabur dalam mulut... huhuu... Tapi rasa sedap =)))

    ReplyDelete
  10. melati: mmg pun xbest bile tbe tbe terasa sejuk gigi nie hehehe tp best air air nyer tue

    ReplyDelete