Monday, March 29, 2010

JAM TANGANPUN TAK MAMPU NAK BELI!!!

Jayman dan seorang pak cik

Jayman dlm perjalanan keretapi, duduk bersebelahan dengan seorang
pakcik.
Jayman bertanya kat pakcik tu...

Jayman: pakcik, sekarang pukul berapa?
pakcik tu tak jawab, jayman tanya lagi.

Jayman: pakcik, sekarang pukul berapa?
pakcik tu buat donno, jayman tak putus asa bertanya.

Jayman: pakcik, sekarang pukul berapa?
pakcik tu tetap membisu, jayman bengang dan tanya kuat sikit!

Jayman: pakcik, pukul berapa sekarang?!!
pakcik tu renung jayman dengan tajam.

pakcik: aku taknak jawab soalan ko... pasal kalo aku jawab kita
akan berkenalan.

pastu kita berbual-bual dan jadik akrab. kat
stesyen keretapi tu isteri aku tgh tunggu. terpaksa plak aku
kenalkan ko ngan isteri aku yg peramah sangat2 tu. pastu dah sure
isteri aku akan ajak ko datang ke rumah. kat rumah aku plak ada
anak dara yang cantik macam nasya aziz tu. bila ko datang mesti ko
berkenalan ngan dia pastu ko akan berchenta plak ngan anak dara aku
tu. bila dah berchenta ko mesti satu hari akan mintak ngan aku
untuk berkawen ngan anak dara aku tu. masalahnya aku taknak terima
menantu yang JAM TANGANPUN TAK MAMPU NAK BELI!!!

4 comments:

  1. pakcik jayman MENGARUTTTT wakkakaka

    kalau daku, daku dh mencarut HA HA HA

    ReplyDelete
  2. kalu daku..ak cakap lawa sangat ker ank pakcik tue....HA HA HA HA

    ReplyDelete
  3. yang pakcik harap sangat mamat tu belikan jam tangan rolex yg ade berlian2 tulen kat atas die tu untuk anak pmpuan die tu apasal..memang la xmampu!huhuh

    ReplyDelete
  4. hahaha..tau xpe..mengarut tol kan pakcik tue..nasib baik ayah ak xbegitu..

    ReplyDelete