Wednesday, April 21, 2010

pre-graduand ceremony (unisel)

semalam ak cuti cz de hak kat unisel pasai pre-graduand ceremony tuk student dip singkatan tuk diploma la kan yg mana menjalani praktikal nie ha..ak gat kan lame la sangat tp ok la n nasaib bek la sekejap je kan..so ceremony tue de la bg anugerah sket kat student yg rajin rajin nie kannn.. huhuh rajin ker dorg de la bg dean list tuk student cgpa 3.50 ke atas tiap semester n ak teman terbaik n prakash telah terima dean list tersebut...so best student dapat la kat teman terbaik nie ha...best student nie dinilai dari aspek kokurikulum akademik attitude..


fren 4 ever


pre graduated nie de 4 course kalu xsilap ak la kan..so byk byk course nie course kterg la yg byk dapat dean list...bangga gyler ar gua rs..heheheh selain tue dpat la surat tawaran dari unisel tuk sambung degree plk...so wakil yg amik surat tawaran tue diambil oleh intan zulaikha...kteorg (ak intan yana n zati ) kalu da jumpa mmg happening gyler ar ye ar da lame xjumpa kan..


yg comey berkameja tue lect kami


so pas makan makan n borak borak n lect kteorg mengambil gambar tuk kenang kenangan..amik gambar ngn dr setyawan (dekan) en ash en khair en fairuz..tp ak pelik sket la ngn sorg lect nie dia nie kan kalu ckp ngn org salu pandang keatas tp kali nie ok plk tau..seronok ak..ahahhaha.. n lect nie tbe tbe jd happening gyler ar n sebelum nie dia pendiam nyer n lect tue adalah HOP ak ler (head of program)...


Candid pic


pas kami amik gambar kami pun pulang la kerumah masing masing..n dalam perjalan pulang kerumah tue telah terjadi something kat kami..fuhhh ku rasa kan tue la pengalaman paling bermakna hahahhaha....petang sket ak publish kan nnt kang korg bosan baca entry ak yg panjang menjela nie n merepek je lebih...k la papai...

**UPDATE = tambah pic jer baru dapat dari intan
**maap pic xcun camera man xpadai tangkap gmbar la..huhu jgn marah acong n bobby..

5 comments:

  1. cepat la weh. gua nak baca T_T

    ReplyDelete
  2. lepas belajar...situasi kerja akn mula d rasai..

    ReplyDelete
  3. liyana
    sabar yer yunk hehehhe

    mr kamikaze
    yer itu mmg btol skng nie pun da mula merasai nyer walaupun hanya latihan

    ReplyDelete
  4. rindunyaa nak lepak lagi. tak sbr nak jejalan woii :P aku rindu nk berebut dengan intan nk duduk tengah wkakakaa

    ReplyDelete
  5. hahaha rindu kan kat korg sume..nnt kte jalan sama sama ek

    ReplyDelete