Wednesday, April 14, 2010

tag from ynn

haiiyaa gua kene tag la ngn membe baik gua..maap la gua terlmbt wat la sibuk sedikit yer ynn..u pun tau kan..skang layan ler

5 BENDA YANG ANDA IDAMKAN TAPI MASIH BELUM TERCAPAI?

  1. benda paling penting nk g mekah ngn family
  2. mau kan gelang kaki ma...gelang kaki lame sudah putus lorr
  3. mau jalan jalan jauh sama si dia bersama sama ngn family gua la
  4. gua mau kan lappy vaio doh..comey sgt sgt
  5. nk beli ngn kete honda EK pujaan hati ku
SIAPAKAH NAMA PASANGAN ANDA?
tue pun kene bg tau ke...da mmg de tertera kat blog gua nie ha...ok ok Muhammad Basirullah Bin Hamzah..

CERITAKAN 5 PERKARA YANG PALING ANDA SUKA TENTANG PASANGAN ANDA?
  1. si dia suka bercakap jujur ngn gua la..mana gua tau..ADALAH...HEHE
  2. skng si dia da kurang merokok..i like it
  3. gua terasa nyaman dan tenang bile si dia drive kete
  4. si dia sentiasa hiburkan hati gua
  5. pandai sangat melawak ngn gua..gua suka la

BILA TARIKH COUPLE
awal bulan 2008 gk la..14 april 2008 kol 5.15 ptg..hehe igt time lg tau..

KENANGAN PAHIT ANDA BERSAMA RAKAN ANDA
aik tbe tbe rakan da..rs nyer xde la kalu de pun bese la adat kan..hehehe

LAGU TEMA CINTA ANDA
lagu tema?? pe dia ek..gua rs xde lagu tema la..tp gua suke lagu dealova kumpulan dewa

APA PERUBAHAN YANG ANDA INGIN LIHAT PADA PASANGAN ANDA
si dia da semakin sihat dan kurg mendapat sakit skng nie..dan yg paling penting semakin menyayangi gua la..


tue la kesah lesah nyer kan..k la gua nk sambung keje gua balik

**sesiapa yg membaca entry nie sila sila wat nyer..hehehhe gua tidak memaksa pun hanya tuk suka suka

2 comments:

  1. ingat tarikh kapel perkara biasa. ingat masa tu yg luar biasa

    ReplyDelete
  2. tue la pasal tbe tbe nk igt time tue kan..hehehe

    ReplyDelete