Tuesday, April 13, 2010

so sweet la...

mood gua kembali tenang dan nyaman sekali bile teringat kan hari ini gua dan si dia sudah pun genap 2 tahun hoi..gumbira rasa hari ini kerana gua xpenah pun sampai ke tahap begini alhammdullillah kami masih ttp bersama dan di harap harap kan sampai ke akhir hayat gua le..

gua terlalu sayang sama dia tau n gua xtau la nape la ramai sgt nk kacau si dia nie ha...si dia nie xla encem tp comey heheh i like it tau..gua mmg geram kalu sorg budak nie kacau tau x..membe rapat i ynn ngn zety mesti tau sapo bdk nie..geram gua siot xde org len ke dia nk kacau...adoiii

gua de tempah ngn membe baik ynn felt dari bulan 2 tau huhuhu awal kan i tempah tp i mintk kat dia send kan felt tue bulan 4 n then skang da dapat da felt nyer tue...comey tau..so sape sape yg nk tempah felt tue sila sila la g melawat n then disitu de felt i tue...hehehe comey sangat sangat thx yer raracandyfloss

berdoa la tuk gua yer harap harap gua ngn si dia bersama hingga akhir hayat gua...n malam td dia cakap kat gua my love is for u...oh so sweet nyer si dia..i dapat mesej tue pas baru bgn tdo nk ke keje la...n then i baca mesej dia i tersenyum sorg sorg..

k la gua mau sambung wat keje balik...papai

2 comments:

  1. fheewiit welcome to da club babyy. tp kami dh nk msuk thn ke3 dh ni tu laaa gua suurh cepat2 tamo HA HA

    //tp last2 karang korg la kawin dlu. habis dunia ku T_T wkakakakaka

    BTW TAHNIAH SAYANGG. DAH 2TAHUN INI, ANGGAP SEMUA YANG TERJADI TU ADALAH CABARAN. INI BARU BERCINTA KALAU KITA DH MENGALAH MEMANG TAK BOLEH LEPAS KE alam perkahwinan so i harap u guys tamo gado2 :(

    ReplyDelete
  2. welcome to club..huhu i like it..skng nie ngh bersabar la nie..kalu xsabar mmg da hancur lebur da wat masa nie kteorg ok sajo xde pape masalh..tuk jalani hubungn bercinta n alam perkahwinan nie 1 je yg penting jujur tue la konsep kami

    ReplyDelete